Home interior
У далекому вже 1974 році П'єрджорджіо Тоніоло і Рита Сімонетто, натхненні загальними ідеями і відчуттям прекрасного, створили спільну колекцію предметів інтер'єру.
Перша ідея знайшла матеріальне втілення в «вишневому еквіваленті».
І виявилася настільки вдалою, що співпраця була продовжена і незабаром на світ з'явилася колекція з горіха.
І вона знову стала орієнтиром дизайну і зразком смаку для багатьох послідовників.
Будучи людиною творчою, котрі перебувають в постійному пошуку нових ідей і форм, П'єрджорджіо продовжує експериментувати і першим в меблевому бізнесі перетворює фортепіано в міні-бар, створивши черговий шедевр, який дав новий поштовх до популяризації його ідей і додав до своїх лав чергову когорту шанувальників оригінального стилю.
«Дрібниця» - скажете.
Але з таких, на перший погляд незначних деталей і створюється сучасний інтер'єр, який будується як як пазл, що складається іноді з безлічі несуттєвих, на перший погляд, деталей, які може зібрати воєдино тільки людина з баченням режисера.
Режисера сучасних інтер'єрних рішень.
На порозі ХХІ століття, в 1998 році, торговою маркою була створена чергова епохальна колекція з вишні в стилі часів французької директорії.
Меблі в неокласичному стилі, ретельно промальована дизайнерами компанії і ретельно відтворена червонодеревниками, стала новою сходинкою в завоюванні чергової хвилі прихильників стилю Antenor у всьому світі.
Колекція була розроблена з урахуванням сучасних тенденцій і зміщення акценту пропорцій меблів: кілька зменшили висоту при зрослої в середньому глибині виробів.
На сьогоднішній день розробляються три напрямки: класичний стиль, модерн і модульна меблі.
Вся продукція відповідає найвищим стандартам якості, в навіть внутрішні поверхні обробляються з високим ступенем точності.
Варто відзначити, що вся продукція торгової марки Antenor відрізняється цілком впізнаваним дизайном і створює враження про свого власника як про людину, яка цінує комфорт, індивідуальність і затишок.